.(
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس های دانش عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
غلامعلی علامه ، گربه ، نویسنده غلامعلی علامه ، دعا ، فریمان ، قبل از مرگ به فکر ، فریضه الهی ، دوست خدا ، را فراموش نکنید ، رضای خدا ، روزه ، ز ، زیبا ، زیبا ترین ، سال خرگوش ، سونامی ، سی ، سیل ، شهید درحین رانندگی داخل سرویس )) ، صمد ، ظلم ، ظهور امام زمان ، عدالت ، عصیان ، عظمت ، عفو ، عقل ، عقل کل ، علامه ، علی ، هماهنگ ، همه مخلوق ، همه موجودات ، وآخرت ، واحد ، کعبه ، کویر ، لا حول ولا قوه الا با لله ، مبیت ، محار ، مقالات ، ملت ، ملک واملاک رها ، مهترم ترین ، مهربانی ، مهم ترین ، نادر ترین ، نادعلی ، نام های زیبا ، نجات ، (پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم ، ا ، احد ، استعداد ، الحمد ، العظیم، اللّطیف، الشّافی». ، امام زمان ، امام عصر ، امامان عزیز ، بخشش ، به شکلی بی عدالتی هست ظهور ، بها ر ، بهترین ، بی یار ، بیداد ، پله پله خدا ، ترین ، توجه ، جدید ترین ، جشنواره ، جهان ، جهنم فرضی را شنید یم وای از ، جوائج دنیا ، جوانان را نصیحت ، حدای بیه متا ، حرکت برای خدا ، حسبی الله ، حصار ، حضرت مهدی ، حقوق مزایا ، حوادث ، خانواده های شاهد به کربلای معلا )) ، خدا ، خلیفه خدا ، د هک ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :113
بازدید دیروز :33
کل بازدید :609100
تعداد کل یاداشته ها : 335
103/7/7
11:3 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
غلامعلی علامه[132]
هرچه هست از خدا است اگرخدمتی بوده آنهم لطف خدا بوده من چیزی ندارم جز سپاسگزاری از خالق خودم

خبر مایه

من یک دختر دانشجو داشتم که دانشگاه تهران قبول شد ه بود این رفت آمد وتنها بودن ایشان برای من دشوار بود هروقت به تهران می آمدم هزینه های زیاد جایی برای خواب نداشتم به دو موضوع برخوردم با عث تعجب شد یکی اینکه یک روز جلو دانشگاه یک کیلو انگور گرفتم پنج هزار تومان که درشهر ما دو هزار تومان بود همان روز اتفاقی رفتم به منزل یکی از بستگان که درتهران مسئولیتی داشت گفتم خیلی کاره شما درتهران با این هزینه های سنگین می توانید زندگی کنید گفت چرا؟ گفتم یک کیلو انگور سه هزار تومان بیشتر از جای دیگر خندید گفت درماه سه چهار میلیون برای ما سازمان حرام می کند بگذار سه هزارتومان به انگور بیشتر بدهیم قدیم می گفتند علاج گرانی نخریدند است وقتی به بعضی پول یامفت پرداخت می شود کاری به طبقه پایین دست ندارند واینگونه قیمت ها افزایش می یابد دومین موضوع که به آن برخورد کردم من سالهای اول رحلت حضرت امام بارها ماموریت پیدا می کردم تهران شب را می رفتم حرم امام تعدادی طلبه در آن جا مشغول مطالعه بودند ومن هم تا پاسی از شب قرآن دعا می خواندم آخرشب که خسته می شدم کمی استراحت ونماز را می خواندم دوباره به ماموریت خود ادامه می دادم ومی گفتم خدا تو امام را بیامرزد که بواسطه تو توانستم شب را بسر برم در زمان این فرزند دانشجو خاطر جمع که این مکان همان مکان قبلی بوده دست دخترمان را گرفتیم برویم بابا حرم امام همان جا استراحت خواهیم کرد هوا سرد چشم شما روز بد نبیند نشستیم چند دقیقه کولرها هوای سرد روشن کرده بودند تا یک لحظه خوابت می برد که البته از سرما چاقو دسته می کردیم فورا" بلندمی کردند برو بیرون شاید تا صبح بیست بار رفتیم وباز بیرون کردند آن شب گذشت به هرکس که رسیدیم گفتیم مبادا به حرم امام بروید چون خادمین حرم از جنس امام نمی باشند دوباره هم نرفتیم امید واریم افراط در توزیع نباشد که بعضی هرکاری انجام دهند وبعضی به حداقل حق خود نرسد وحرم امام درست است که شئونات رعایت شود درحقیقت خانه پدر ما گفته می شود به خانه خودما جا نداشته باشیم مثل عربستان می شود


91/4/1::: 4:24 ع
نظر()